soolsken:)

alltså man blir så mycket gladare om solen är framme !
om man tittar ut känns det nästen som sommar:) hopppas bara att den riktiga sommaren kommer att komma ! :D
idag är det ingen vanlig dag, för idag är det NATHALOYS 20årsdag!! woho :D
GRATTIS GUMMAN !! :) nu är du lika gammal och grå som micke :)
haha. men jag kommer snart ikapp :( :P

snart kommer nathaloy hem till mig så att jag kan duscha :D haha
sen ska vi ta en promenad till allum för att natha skulle kolla på nagellack:)
kanske jag hittar något fint oxå;) har ju blivit besatt utav olika nagellack,
tröttnar på mina fingrar om jag har likadant lack för länge :D haha
jag är stöörd:)

och på torsdag kommer min älsklingsmicke hem:)
känns som det var flera åår sen hon var här när det var typ en månad sen :P
måste verkligen hälsa på dig gummsilumms:)
ha det bra!
kan man sola nu föressten ?? :D
♥♥♥


Kommentarer
Postat av: nathaloy

sööt du är gumman :)

och du har typ gjort mig beroende av nagelack haha! köss på dig

2010-03-16 @ 17:12:44
URL: http://nathaliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0