GRATTIS EMILY =)

idag fyller min kära vän emily 19 åååår ! :)
lika gammal och grå som mig nu , men inte riktigt lika gammal som micke =) :D haha
så idag ska vi inte BARA supa skallen av oss, utan vi ska börja med beachvolley:)
smart av emily att komma på något ovanligt att göra :) kul kul ..

MICKE? när är det du kommer hit ? vilket datum ??
SAAKNAR DIG :( :)

jag och melina sitter här och målar våra tånaglar efetersom det antagligen kommer att bli
barfotat på volleybollen så fötterna inte ser äckliga ut som vanligt :D
snart ska vi la knäppa första bärsen oxå, dom håller på att gotta till sig i kylen nu ;)
hoppas alla får en trevlig lördag så ses vi på stan ! :)

så här kommer lite bilder i emilys ära :)





var tvungen att ta från spanienbilderna FAN va vi hade kul där!!!
den resan kunde jag gjort om och om och om igen i typ 1000 år :)
Grattis igen emily :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0