godmorgon!

Jag låter de onda gå!

Før en gångs skull ska jag lyssna på min mor nær de gæller killar (VARFØR?!)
Hon vill inte att jag ska træffa "mitt nya byte", så då gør jag inte de.
Jag orkar verkligen inte bråka med henne så jag lægger mig før en gångs skull.
Jag tror ju att de inte riktigt ær de bæsta jag kan gøra eftersom jag alltid tror på att ta chanser.
Men nu nær hennes egna liv har lite med de att gøra så kanske jag kan ge mig.
Men de ær inget jag gillar (!!)
Jag tror faktiskt att han kan vara en bra mænniska..
Men jag har haft fel innan.
Grejen ær att "du vet inte va deras killgæng pratar om"- repliken inte riktigt funkar på mig..
Jag har och kommer aldrig bry mig om va folk pratar om, jag gør min grej och om de inte passa så stick..
Men att folk pratar om mig ær inget nytt :D

Iaf, igår gick jag och Moster en låååång promenad, sen slappade vi med chips o godis framfør tv resten av dagen.
Nu har jag precis vaknat och har inte så mycke planerat før dagen, tænkte ta en promenix sen får vi se om Wille orkar ta en bio eller något..

Molls! Hoppas ni hade kul igår saknar er alla, mest dig :D
Jag kommer ner den 19-21:e ..
Efter de kommer jag den 1:a April och stannar øver påsken.
Saknar dig massa lilla gumman.

Nu ska jag æta frulle/ Micke♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0