god kväll:D

idag har det bara varit en slapp-dag för mig.
har gått utanför dörren endast för att hämta posten :D haha
nu har i alla fall mitt gele-kit kommit..
men jag kom på lite för sent att man måste ha en såndär uv-lampa för att härda naglarna och att gelen skall torka.. så kollade jag hur mycket en sådan kostade och hjittade ingen bra under 1000 :-
men smarta jag kollade på ebay och hittade en med starkt ljus eller nåt för 200:-
så det är ju kanske lite bättre.. får se hur lång tid det tar innan den kommer bara .. :D
sånu har jag vita tippar på utan gele så det ser lite konstigt ut :D haha men det är okej;)

imon har jag myyycket att göra känns det som .. fast kanske inte nu när jag tänker efter....
ska handla med natha, färga melinas hår, kanske fått nån städning gjord??
hämta min älskade micke :) och hem till sara och kolla på vanja :D
det var ganska mycket... ska försöka gå upp i tid oxå;)
nu ska jag ta mig en öl :O :D haha för tommy har lockat mig sen han kom hem ..
sen blir det greys anatomy sen nana :)
puss&kram och godnatt :)
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0