-

Vilka underbara dagar de har varit nu e sista.
Jag håller med dig Molls man bli så otroligt myck piggare och gladare nær solen ær framme :)

Igår føljde steven med mig in till byn før att jag skulle hitta någon ny klænning o ha i helgen..
Men vi hittade INGET. Så vi stacka till en Italiensk (stavas de så?) restaurang och åt gott :)

Nu ha jag precis kommit hem från ænnu en tur i byn fast denna gånge tvinga ja med Wille o vi åt oxå italiens jævla mat, tror de ær något dessa normænn gillar..
Nu håller jag på o tvættar som e jævla idiot. Eftersom jag ska hem i helgen så måsta ja ha klæder och jag ska ju alltid ta med mig grejer før en månad nær jag ska vara bort i 3 dagar, haha.
Imorgon ær de fan onsdag.. tiden går så fort..
Næsta månad har jag bott i Oslo i ett halv år.. Ett halv år!!
De ær helt sjukt. Jag trodde inte jag skulle klara o bo hær ens i 3 månader, men egorde jag serrø, haha.

Puss&Kram/Micke ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0