we're back ! (:

jaa nu har jag och älsklingen kommit tillbaka till sverige ! eller vi kom i tisdags kväll/natt ;)vi har haft det hur bra som helst ! :):) vi har träffat tyskar , svenskar och en engelsman som var BÄST på att sjunga.. speciellt låter run med snowpatrol;) så värst brun är jag inte men det gör inget .. tycker inte att det r så viktigt nu endå .. och skulle jag vilja så finns de solarium .. ;) jag orkar inte skriva ner allt vi gjort men bilder kommer upp någon gång när ag lagt över dom på min data :D tommy har i alla fall hoppat bungyjump fast tvärt om, haha han hoppade inte från någonting, utan sköts upp i luften och satt fast med två stora "gummiband" haha . det såg sjukt läskigt ut i alla fall ! så har vi åkt water ski ;) DET var sjukt läskigt, haha fan va fort dom gick, så jag åkte bara en gång, och tommy tre ;D det där med att åka fort är inte riktigt min grej, spelar ingen roll vad man åker på ..
vi har oxå hyrt en bil typ, eller aa det var en golfbil kan man säga haha, och GoPet, kul kul :) som sagt, bilder kommer .... ;)

i helgen blire fest at my place;D haha ne men edina fyllde 18 den 7:e september så vi ska förfesta här sen ut antagligen ? GTARRIS föressten ;) sen nästa helg så fyller jag JAG år så då jävlar blir det fest ;D haha
får la se vad jag ska hitta på ;)
kaffepaus ..



tänkte oxå skriva några rader till min mor,
idag är det 5 år sen du försvann från oss.
tänk vad fort tiden går, lite för fort tycker jag .
jag saknar dig så sjukt mycket.
går inte att beskriva med ord.
jag hoppas att du vet det,
och att du vet att jag älskar dig
och tänker på dig varje dag.
önskar att allt detta aldrig hände,
tänk vad bra allting skulle varit!
men nu är allt som det är och
det finns inte så mycket att göra åt den saken ..
men jag vet att vi ses när det ärmin tid att gå..
rest in peace, mamma min ängel ♥






Kommentarer
Postat av: Nathalie ♥

<3

2009-09-10 @ 14:29:18
URL: http://nathaliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0