God knows..

De va ett tag sen jag skrev nu.
Inte lika roligt när Molls inte är hemma :/
Aa skolan går väl som den ska skulle jag tro.
Planerar en skolkning eftersom jag slutar kl 7 idag.
Måste till IKEA och köpa lite inredning.

Lönen gick på 3 dagar tror jag, haha.
Men de är sånt som händer ibland.
Helgen va iaf bra :)

Idag flyttar jag från mamma och hem till Mölnlycke igen.
Sjukt segt, har blivit så jävla mammig så de kommer inte bli lätt att vara utan henne.

Hade en konstig dröm inatt..
Känner på mig att något är på väg att hända!

Nu ska ja duscha sen går vi till skolan.
PussKram/ Mick ♣


Kommentarer
Postat av: Nathalie*

hihi jag var på ikea idag ;)

2009-09-02 @ 14:47:03
URL: http://nathaliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0