whatever.

The big love and sex test of 2009.
är utmanad av linnea.
(svarar du inte ärligt på detta så kommer du få otur i kärlek i 5 år)
utmana sedan fyra personer

Är du kär just nu? ja
Har du kysst någon idag? ja
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? ja
Har du ett förhållande? ja
Om nej, varför inte? -
Hur många har du varit tillsammans med? typ 3
När förlorade du oskulden? typ 15
När går gränsen vid otrohet? kyss med tunga
Har du varit otrogen och om ja, varför? nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? nej
Är du romantisk? jadå ;D
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej, det tror jag inte hehe
Är du svårflörtad? inte direkt 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? robin
Hur länge höll det? haha vem vet :D
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? nej
Har du lekt med någons känslor? nej det tror jag inte
Har du haft sex med över 20 personer? nej!
Hur länge höll ditt längsta förhållande? vem vet :D
Och ditt kortaste?1 månad 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej
Är du en bra pojk/flickvän? hoppas det :D
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? tommy
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? tommy
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? njaae .... (?)
När fick du din första kyss? läängesen
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? typ 20 kanske
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? både och
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? olika

jag utmanar:
nathalie
connie
sara
bella




jag och älskling - alltid lika snygga ;D

Kommentarer
Postat av: bellise

2009-05-22 @ 20:51:30
Postat av: bellisen

fina ni e :)jag har redan gjort den så du får utmana nån annan ;p ha kul ikväll. PUSS

2009-05-22 @ 20:52:51
URL: http://izabellea.blogg.se/
Postat av: connie

Fina =) hehe, du får skicka bilder till mig sen, NÄR MITT INTERNET FUNKAR =) hahahah , eller om vi lägger in bilderna från din kamera till min data =) hehe och tvärt om! haha

2009-05-23 @ 12:52:19
URL: http://connieanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0