Vår blogg ... DEN BÄSTA!

Vår blogg har bra tittarsiffror, härligt :)
I onsdags åkte jag till Molle för och sola.. När jag kom dit va hon och issa ute på balkongen och åt glass :) Sen kom Tommy, och eftersom vi alla är så inpulsiva tog vi en öl på sonjas sen köpte vi bärs och satte oss på " brygan " så jävla skönt väder de va ute asså :) när kvällen började närma sitt slut gick vi till mc donalds sen blev de hem och sova ;)

i går va de valborg, INGA KOMMENTARER!  Jag va heeeelt borta, i min egna värld så att säga. Molle sprang runt och virrade med sig själv hon med. Men vi hade isf jävligt ball med de små liven i skogen :) men när de va på väg mot deckningtid så gck vi hem och käka MASSA mat.. sen.. sov vi :D

Nu sitter vi här jag, molle, issa och tommy.. dricker lite bärs och ska snart grilla.. Ha en trevlig fredag gott folk.
Pusskram/ MickeMela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0