Telefonsex ?! Hmm..

Och så va de Tisdag. Satt och pratade på kursmötet idag om att dom vill att jag går klart min utbildning. Självklart så vill jag de.. Men de känns så jävla jobbigt. Först och främst kommer klassen vara 91:or, sen är de på Lindholmen.. Känns bara så jävla fel om jag börjar på sista året och misslyckas igen.
Aja vi får se hur de blir efter sommaren. Men studenten hade inte varit fel..
Igår va de jätte mysigt med lillan, har glömmt att de fanns så mkt på universeum. De va kul att se, sen kolla vi in bland djuren lite, men bara lite för den "avdelningen" va tydligen stängd så sent..
Iaf, fick massa medelande imorse att jag hade skickat in "dagens puss" i metro, vill bara klargöra de.. JAG HAR INTE SKICKAT IN NÅGOT, och jag stavas inte med ch!
Gjorde oxå ett test på facebook "hur kär är du?" - Lite roligt resultat.
Fan, jag måste lämna papper till Madde med.. Kom jag på. Sen MÅSTE Tommy fixa min tatoo på fotten, de är jätte pinsamt att gå runt så juh :(
Nu har jag skrivit klart för idag, missa inte desperata hemmafruar ikväll homies ;)
PussKram/Micke




Remember sis ? Yin and Yang !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0