okejokej

igår var vi hemma hos issapissa :) jag tommy linnea issa natha och edina ;) trevigt :) lyssnade på musik sen sjöng lips :D haha skulle egentligen sjungt singstar men det var nåt som inte funka så vi gjorde lipos ist, det var lite komplicerat men det löste sig till slut :P när vi skulle åka hem så tog vi vägen om oves :) alltid lika gott ;) jag hade ställt in mig på att jag ville ha en halv special, men såklart var moset slut så jag fick ta en hamburgare ist .. haha men dom är goda som fan ;) sen gick vi hem och la oss :)
haha pratade med issa nyss, hon har ju fan inte ens sovit än :O jävla mongo haha .. jättefull är hon oxå :D skulle jag aldrig orkat :P men men ...
skulle egentligen åkt till kungälv med tommy och dom idag , men jag sket i det :D så vi drar hem till johnny i stället ;) får la se vad som händer ikväll.. ;) ne nu måste jag hoppa in i duschen sen bär det av 5 gårdar uppåt ;D
/molle♥.
nu kommer lite bilder från balen :)

jag och älskling :)

connie, dennis, jag & tommy :)

dennis, conny, fred, zäta, tommy & jag :)

jag, tommy & dennis i limousinen :)

nathaloy och john :)

matilda och niko :)

vårat bord :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blev jätte fin gumman och hoppas du hade en bra dag sj!! Kram

2009-05-26 @ 06:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0