Micke + Kungen = Dyslexi ;)

Okej sara ! Jag har faktiskt dyslexi, men du de är okej. För jag har hört att de har kungen med ;) Jag och kungen spelar i samma lag :)
Fan va snabbt tiden går de e ju Fredag imorogn. Helt galet!
Aa blir inga glasögon för min del idag, fick en tid imorgon ist. VILL INTE !
Jag och Lillan har suttit och pratat en stund och jag har kommit på att nu ska jag fan oxå bli andlig och finna trygghet i mig själv. De kommer gå skit bra.
Fan de börjar känna att Ronja är borta nu, jätte ensamt faktiskt. Men vi ses snart igen :)
Och sara, du har sagt att vi ska gå på den dejten i typ en månad nu, så nu hoppas jag verkligen att du håller på söndag, jag ringer dig i helgen :)

Nu gick jag/ Micke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0