Malin

Dags för ett blogginlägg som bara är till Molle. Min Molle, min vän, min själ,  mitt hjärta, mitt liv, min vardag. Jag älsar dig så otroligt mkt. Dom säger att den bästa vännen man kan ha är en själv. skit snacka. Du, malin du har ett hjärta av guld, du tänker klart, du har riktiga känslor. Jag önskar dig allt gott i livet. Du är värd så otroligt mkt. Du är unik, kärleksfull, förstående, förlåtande. Du är och har så mkt som folk saknar. Jag är så tacksam att jag fick ha dig som en del av mitt liv. Tack för att vi träffades, för att du finns, TACK FÖR ATT DU ALLTID STÄLLER UPP! Du vet att jag alltid finns här för dig mitt hjärta, min kärlek till dig är större än mkt annat :)





Micke&Molle
This love is real!

Kommentarer
Postat av: molle

jag älskar dig med min micke :) du och jag mot världen ;)

2009-05-12 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0