längesen...

aa nu var det ett tag sen jag skrev .. haha jag har fan ingen tid när jag är på den jävla praktiken .. okej, i fredags var jag med micke tommy melina rebbe och emma här hemma först.. sen skulle vi dra till en fest men då ville inte melina emma och rebbe föja med så det blev bara vi tre. det var ganska lungt och vi åkte hem ganska tidigt ;) på lördagen jobbade jag , INTE KUL .. men men , man måste ju .. jag slutade vid halv 11 så jag gick och tog en cigg med micke utanför golden days. men eftersom jag hade degkläder på mig kände jag att jag inte ville gå in :P så jag mötte conny och dennis för att äta fettdonken :P haha har blivit lite väl mycke av det nu det sista ;P sen åkte jag till råttan och träffa tommy :) vi var jävligt trötta så vi gick och la oss tidgt ;) vaknade på morgonen och åkte hem till mig så jag kunde duscha och sånt .. sen bar det av till tommys pappa för han skulle fixa bilen , så drack vi kaffe och så ;) när bilen var klar så åkte vi hem till honom så han skulle duscha och sånt sen hem till conny och dennis :) där kollade vi på film och satt och tjötade , mysigt ! :) sen åkte vi hem och la oss.. :)
känns bra nu när det inte är långt kvar till allt slutar :) BALEN på måndag :) jag, tommy, conny, dennis, zäta och fred ;) fan va ball :) ska försöka fixa en limo oxå så vi slipper ta bussen i våra finkläder ;) ska prata med zäta om det senare ;)
sen är det studenten ! asså fan va kuuul :) haha men sen är allt slut:/ det känns både bra poch dåligt faktiskt .. men men .. allt kan inte vara föralltid :P
ska i alla fall göra mina naglar på söndag ! jag var så dum och inte ringde linda innan så jag trodde aldrig att jag skulle få en tid nu .. men så kom micke på att hennes mammas kompis håller på med naglar så på söndag kl 5 ska dom bli fina igen :) gött gött :)
ne nu måste jag fixa lite frukost och så :)
/molle♥.

                                                     
       mina två älsklingar:)

Kommentarer
Postat av: nathalie

MAAALIN! du tror inte hon kan klämma in mig med för ett bra pris? kolla upp det tack <3 :)

2009-05-12 @ 17:15:38
URL: http://nathaliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0