igår :)

jag säger som micke, valborg var jävligt ball :) men inga kommentarer :P haha .. ;) när vi hade vaknat igår så åkte jag och tommy till issa först och hämtade upp henne , sen påkte vi till willys och handlade massa kött och gott , vi åkte hem till mig och lämnade allt medans tommy åkte och hämtade mikaela :) när dom kom så började vi dricka bärs och lyssna på musik och tjöta :) efter några timmar och lite kubbspel så kom vi på att vi kanske skulle börja med maten , så det gjorde vi .. eftersom pappa har tagit den gasgrejen man ska ha till grillen så fick vi grilla på engångsgrillar , haha det var nte så lyckat ! så till slut när köttet hade legat på dom jävla engångsgrillarna i typ en halvtimme så fick vi köra in dom i ugnen ;) det blev jävligt gott till slut i alla fall :) när vi ätit klart så var festen igång igen :D haha ... rebberäkan och annapanna kom förbi en sväng :) haha jag tror inte att anna tyckte om den musiken vi spelade :P hha .. dom gick sen för dom skulle upp tidigt idag .. dragkampstävling HAAHAHAH :P sen skulle egentligen emily och sara komma förbi men dom pallade inte :P dennis kom i alla fall :) och gav tommy massa tips om vad han skulle göra i duschen :P HAHA :P sen gick han för han skulle träffa cooowboyconny och hans syster + kompis. då kom robin, christian och jocke i stället ;) och johnny skulle egentligen komma men han tog med sig festen hem till honom i stället.. det var la lika bra det för tommy skulle jobba idag så viu gick och la oss :) men jag tyckte attt det var jävligt mysigt och roligt igår;)
idag blir det liseberg med kissakväll :) sen kommer tommy och så blir det väl att vi dricker bärs ;D gött gött
måste rusa till bussen !
/molle♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0