heeey

det var ett tag sen jag skrev nu känner jag .. men jag har inte tid när jag har den jävla praktiken .. asså denna veckan ska jag jobba 6 dagar, och nästa vecka oxå ! SKJUT MIG !! jag får pngest bara jag tänker på det .. jävla dynga asså ... ingen liv har jag ..
aaaja, jag var på den sista riksutbildningen idag, gött! nu är det bara att plugga lite mer med teorin (som antagligen aldrg kommer hönda) och sen kör jag ;) men får la se hur lång tid det kommer ta .. praktiken suger ut all min kraft och när jag kommer hem orkar jag inte anstränga mig ännu mer .. det är inte bra detta ... ush ush .. så kommer jag att få ig i sammhällskunskap. KUL .. eller inte ! jag har tappat orken helt enkelt... känns jävligt dåligt .. men det är ett plus i att jag ska jobba helg, för då kommer vi ju inte festa ... (Y) haha .. det har blivit jävligt mycket på den fronten på sista och det är gött att bara ta det lugnt ibland, så på fredag ska jag och tommy förhoppningsvis hitta på nåt mys :) :)  får la se vad det blir ;)
jag kan inte sluta tänka på hur nära det är tills jag tar studenten nu , asså det är SJUKT ! haha när jag gick på lexby trodde jag aldrig att jag skulle ens klara gymnasiet, men här är jag ;) och på tal omlexby så träffade jag natha t igår :) fan va längesen jag träffa henne , alltid kul att träffa gammla kompisar :) hon satt och väntade på hennes kompis som var inne i H&M  så jag satte mig där en stund och tjöta lite, tevligt ;)
och så har jag tappat bort min skjorta, BRA MALIN.. haha så nu har jag bara en, och kommer få betala för den borttappade. och hur ska jag hjinna tvätta den ? haha jag kan ju inte gå runt i matsalen och vara en skitgris.. får la se hur jag löser detta.. det gör jag nog på nåt vänster ;)
ne nu ska jag vila lite innan jag ska dö igen :D hare gött ;)
/molle♥.


jag och älsklingsmick:)

tommy och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0