Halloj!

Jag har haft de så otroligt roligt på Gotland. Sjukt! Jag kan inte skriva allt vi gjort, allt som hänt, vilka känslor. Men jag kan säga att den "resan" va något jag behövde och den blev riktigt lyckad. Bröllopet va jätte fint, pappa va så lycklig. Jag, johanna & Razmus höll tal (lite pinsamt) Vi festade varje dag vi va där. Folket va så otoligt sköna och trevliga. Jag vet inte va ja ska säga mer. Men men, man kom hem till ett mindre livat Gbg.. men va ska man göra. Jag älskar göteborg, men jag önska att vi alla kunde flytta till Gotland :)



Dom andra bilderna lägger jag upp på facebook, de går 10000 gånger snabbare att ladda upp där ;)
Nu ska jag lägga mig och tänka på den feta katten vi träffa. Puss&Kram/Micke








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0