En öl, en öl är skön. För den är grön.

Tror min kropp börjar förstöras infrån :/ Blää, inga mer öl nu. faktiskt. Igår åkte jag och pappa in tll stan och lämnade Lillan, sen kollade vi runt på kläder till pappa.. Hittade inte så mkt till bröllopet men de blev en tröja tll honom iaf, väldigt stilig :) Sen åkte vi hem, lämnade bilen, bytte om, åkte bussen in till stan och började öla på dubliners.. Efter några öl där va vi tvugna att gå vidare.. de blev pullmans på centalen, hahah. Där blev vi båda runda om fötterna.. ( vill bara påpekat att kl va nu 5 på dagen )  Så vi tänkte att vi käkat sen åker vi hem. när vi kom hem och ölen började ta slut kom henke förbi. Misstänker att pappa och henke är kära nu. Kanske måste jag gifta mig med henke nu :/ Hmm.

Nu är jag iaf hos Molle, för vi lämnade pappa ensman igår ( känner mig jätte dum ) Snart måste jag se till att Molle och Tommy vaknar för vi har massa att göra idag.. Allum. Stan. Frölunda. HEM!
Puss&Kram/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0