dååligt

aa fan vi skriver såligt som fan asså ... inte okej ! men det ska det bli ändring på .. förhoppningsvis ! :D sitter i alla fall nu hemma hos tommy och tar mig min fösta cider :P ingen aning vad som händer ikväll men det kommer nog lösa sig tror jag ;) i måndags var det BAL ! :) jättekul och alla va så fina :) vi gick hem ganska tidigt men det var skönt att lägga sig i tid så man mådde bra dagen efter ;) fast orkade ändå inte  gå till skolan :D men det är okej .. ;) var där idag och fick reda på att jag kommer få vg i svenska :) gött gött , trodde att jag skulle få ig :P fast det kommer jag i o för sig få i samhäll troligtvis ... inte så bra , men vad ska jag göra ? har ínte haft tid att skriva dom jävla arbeterna :P jaja .. om exakt en vecka är det STUDEnTEN ! så jävla gött gött .. det börjar närma sig nu fan :) ne ska vara lite social nu .. återkommer med bilden från balen :)
/molle♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0