De ska va gött & leva !!!

Okej, nu pratar vi Lördags. Jag va hemma och hade massa mys med brorsan när natta ringer och säger "Häng med till gretas, vi e 14 flator och du ska med" Aja tänkte jag de är ju rätt torrt med männen nu så vf inte ;)
Aa så kommer vi dit men när dom ser nattas leg så kommer vi tydligen inte in hahah, golden here we come!
Där satt vi ensama jag och natta. Molle kom förbi en stund, della, tess o några kom med förbi. men dom gick lika snabbt som dom kom.. Sen kom sandra och några men jag hade bestämt att jag skulle hem och vara nykter När jag stog där och blev förtrollad av mr lovers ögon märkte jag inte när alla bara försvann.
Så kom "sxm" ( har inget smeknamn på honom än ) Och söp mig under bordet. och då kom självklart hejjag-heter-Mikaela-och-är-kär-ialla fram!! Patetiskt.
 Ray va på topp och trodde att han skulle med hem, de trodde tydligen "sxm" oxå.. Men icke sa nicke, jag hade de bra ute i kylan med mr lover, men sen tror jag att jag va tungen att gå. kan ju inte stå där hela livet. ås vidare gick jag, till dragan.
Han har börjat jobba där.. O´ något. där satt jag tills han sluta, sen åkte jag hem !!! Somna mega mysigt brevid Putte!!
Jag har världens sötaste bror :)

Nu vaknade jag precis iaf, ville bara få bort gårdagen från hjärtat.. Nu är jag förbannad, vi har köpt en sån jätte liten data och jag fattar ingen, knapparna e ju as små.
Jaja, måste ringa mammsen nu.
 PussKram/Micke


Bara för att Eric dane är såå sjukt snygg..
Och Mr lover är lite lik honom :)
(När han ler!!)





Bara för att jag hitta denna bilden från frra sommaren
och för min mamma är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0