aaach !

Jag mår fan inte bra idag asså. Helt otroligt, jag va inte så full när jag somnade ju! Blää. Aa igår va vi hos Molle och förkröka ( Tommy, Molle & Tredje hjulet ;) ) Sen åkte vi in till golden och möte världens vackraste Emy på vägen. Där satt vi ute och drack lite.. dum som jag är så råkade jag kalla linnea för linnea när hon skulle in ( med sitt fals leg ) FÖRLÅT! Sen kom de massa folk iaf, blev måga pussar-. Tydligen. Sen vet jag inte .. Sen åt vi, sen åkte jag hem, INTE ENSAM ;) Men jag sov iof ensam :/ För jag är ensam, så de e okej :)

Va på allum igår me med Issa och Connie, sen gick dom så jag va på allum ensam.. Hmm, de är okej. Va är de jag brukar säga. Mikaela den ensamevargen ;) Nu ska snart lillan åka till gotland, så jag och pappa har FF ;) Vi ska gå  lite på stan sen blir de hem med öl och spel skulle jag tro :)
Måste prata med Molle sen oxå, hon missar så mkt när hon går så tidigt. hahah ! 
PussKram/Micke

Just de jag och Tommy skrev fetaste låten igår!!
Öl låten av the fyllos!!
Kommer snart ut på faccebook and youtube ;)

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha jag sa ju att det gör ingenting, han hade redan avslöjat mig ändå haha

2009-05-16 @ 13:26:11
URL: http://lealeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0