4eyes ;)

Jaha så va de Onsdag .. Idag vaknade jag rätt sent och tänkte att jag kanske skulle ta de lite lungt idag. Men så kom jag på att jag va tvungen att åka till Madde och lämna skatte-papper.
Så W kom och hämtade mig så åkte vi och lämnade dom i Kortedala. När vi hade gjort de så kom vår inpulsiva sida fram.. Så de blev en sväng till ökerö och käka Pizza. MUMS :)
Efter de åkte vi hem till mig och bytte om till varma klädder. så åkte vi till någon sjö ( Kommer inte ihåg va den heter ) Och satt och tjöta med ett glas vin.
Nu är jag äntligen hemma och har kolla på min älsklingar på tv.
De känns såååå otroligt skönt att jag och W har pratat ut och gjort klart för varandra vart vi står. Underbart.. Han är en underbar vän och jag bryr mig mkt om honom. Men vi vet båda att de kapitlet är över.
Imorogn ska jag åka och beställa glasögon !! HAHA, Mikaela i glasögon, riktigt snyggt! Men men de måste ju vara så.. Tror ändå jag blir jävligt sexig i dom ;)
Sen ska vi till läkaren. Sen blir de fika med Mammi ( ÄNTLIGEN )
Jaja, nu ska jag springa och kolla va Lillan gör.
Nattinatt/Micke





P.S !!!!
 FÖRLÅT Jonathan, jag glömde bort din födelsedag. GRATTIS massa pussar på dig hjärtat, och jag hoppas du hade bästa dagen. Jonathanii fixar alltiii :) Massa kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha vem som än skriver är inte riktigt bra på den svenska grammatiken :D hahah! PS. Malin nu har jag äntligen skrivit på min egna blogg, men deet står likadant på min nattstad så kolla bloggen. Och lovar att jag ska uppdatera den! Micke, dejten kommer snart hmm söndag? Pyss till er båda!

2009-05-07 @ 00:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0