YO !

Måste bara säga att jag gjorde VÄRLDENS godaste spaghetti och köttfärs sås igår. helt otroligt hur grym jag är :) Idag va jag på min kurs.. sen åkte jag hem och fick lite tråkiga nyheter :/  Min syster fick inte lägenheten. Men de komer nya möljigheter !

Sen åkte jag till allum och mötte Molle och Connie, vi sprang runt i .. ALLA affärer tror jag, men ändå blev de bara ett halsband för både min och Molles del. Sen blev de sushi :) Mums. Molle har gjort så jag älskar de nu, nästan iaf :)


Nu sitter vi här, Micke o Molle i soffan med var sin data och minglar.. sen blir de desperate housewives ;) Just de.. Jag har klippt mig med ! Haha De blev helt okej, syns inte så mkt :)


Puss och Kram / Micke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0