Va ska man göra ?

Andra rökfria dagen på g :) HÄRLIGT! Sitter här hos Molle och funderar på om jag ska göra något nytt med håret :/ Jag klippte de ju för inte så längesen, så de behövs ju inte. men lite nya färger ? Jag har ju haft lite olika grejer där.. men ja fynderar på .. Hmm - RÖTT ? ( Igen) Men bara lite slinger och luggen typ. Aa, vi får se.


Molle ligger och sover .. Inte konstigt, hon har mkt för sig nu förtiden. Själv somnade jag rätt tidigt så ja vaknade tidigt med, men snart får jag nog gå in och pussa henne, hon ska vara i skolan kl 12.  eller va d 2 ?? Hmm.

Idag ska ja iväg och träffa emma, tror jag. sen ska ja hem fixa mig lite och så blir de en sväng till skolan vid 21.00 för att möta Musslan. IDAG blir de mys.


Yeah yeah, nu gick jag.. PussSmek/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0