Härligt, härligt, men farligt, farligt!

Fredagen blev en mysig filmkväll med Noja o grabbarna. Hade iof sätt filmen, men va gör man inte ? :) Jag o Nojs la oss tidigt, med de sket la dom i, där sprang de folk in och ut var femte minut. Haha! Lördagen, va jäääävligt seg, väntade typ brar på att tåget skulle gå ! Haha men snälla Daniel höll oss sällskap :)

När vi sen kom hem, blev ja rastlös.. Väldigt ovanligt. De va planer på att åka till Kungsbacka, MEN ! Så fick jag höra att massa folk skulle ut. O självklart skulle jag med, inte nog med det. Men tro fan att de blev Golden days med! HERREGUD! Jajja, kvällen va ändå lyckad, så de va ju bra.

Nu har jag städat en massa, jätte duktig! Just de, EMD, kom 3:a, men de e ändå okej, vi vet ju att dom va bäst ändå ;) Och Liverpool vann matchen igår !! HÄRLIGT!

Nu ska ja snart gå ut och promenera innan ja hoppar in i världens längsta dusch ;) Puss&Kram/Micke



Just de, planerear en nykterhet i 3 veckort. O kanske drar på att sluta röka där med.. BARA EN TANK!

Kommentarer
Postat av: thaimamma

Mamma blir glad om du tar en 3 v vita och slutar röka!! Puss

2009-03-15 @ 17:59:08
URL: http://thaimammas.blogg.se/
Postat av: Micke

De är därför jag gör de mammi :)

2009-03-15 @ 20:04:21
URL: http://mickeochmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0