tjooosan troosan :)

molle här:)
vilken lättnad som tagits bort från mina axlar :d haha är klar med tre skolarbeten och håller nu
på med det fjärde. 3 down 6 to go ;D haha omg ... jag fixar det ..
får göra typ 2 om dagen tills vi går ut på praktiken så blir det perfekt ;)
de bästa låtarna just nu är conga med gloria estefan och whiskey lullaby med någon ... :d
och såklart EMD ! hahah dom är fan grymma, det trodde jag faktiskt inte innan;)
så då är det micke har sagt sant trots allt :)
och imon blir det halkan ! o herre guud haha ..
liite nervöööös :P men det går nog bra tror ja ! hoppas det :)
haha jag har ju jossan där som moraliskt stöd :P
nee måste fortsätta plugga nu, tänkte bara skriva några ord ;)

/xoxo molle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0