Tjabba!

Idag har jag städar en massa och tvättat och städat ännu mer. De är så rent här hemma nu att JAG känner mig smutsig. Hahah de är riktigt illa. Har planerar en massa nu, och roligtvit kom de fram till att jag har ANTAGLIGEN lite mer än tusen kroner + nästa månade, de e härligt. blir lite mer skor ( alla har ju gott sönder) o lite vår klädder ;)

Snart ska ja hämta den sista tvätten sen blir de en skön dusch. Va finns de mer att säga .
JUST DE !

Micke is in looooooooove ! Eric dane! Och nu är jag helt seriös, han är den snyggaste människan jag någonsin har sätt. Om jag ska stabilisera mig och skaffa barn och gift mig skulle jag aldrig önska någon bättre än honom. Han är så OTROLIGT snygg, vacker, SEXIG, och i alla inervjuer är han så rolig! Han har fan alla en Micke kan önska! Hans utseende är perfekt. de finns inte ett ända fel på hans kropp! Guuuud, ja svimmar bara ja tänker på honom!
(Kanske ska ta den där duschen nu ist ? )  HAHAH ;)


Puss&Kram/Micke





Tanke för dagen : The greates thing you`ll ever learn is just to love and be loved in return!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0