They call me The Wild Rose!

Yo, yo, yo. Halmstad imorgon. Whohoooo ! Mik o Noj is back ;) Haha när men ja är helt toppat inför "resan" .. Faktiskt, pratatde med pappa idag och de är precis som han säger. När man väl har varit där så finns de allltid något som man saknar därifrån .. Typ :/ Försöker proppa in massa music på Mp3, men den vill inte riktigt. Hmm

Va på Mölndlas sjukhud idag, försökte lägg in mig på psyket, men jag va tydligen för frisk :P Nää skämmt o sidor, ja fick lämnat mitt cv till maddes chef.. och de är ju bra.

Börja bli förkyld med, helt otroligt. bara fär att alla andra blir de så vill inte jag. VILL INTE !! Bajs. Men de löser sig ;)

Har blivit en trogen LIVERPOOLare ;) Haha Efter igår kväll finns de inget lag som är bättre, utan Sverige då.. ¤-0 Vann dom med igår .. Håller tummarna inför lördagen ;)

Hmm, Molle pluggar på som vanligt. RIKTIGT stolt äver dig hjärtat! Molle e fan en otrolig liten valp.. Me love ;)

Nu gick jag, PYssoKröm / Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0