Soft med lite kärleks tankar ;)

Eric dane! Im in love! Nu har ja skrivit ut 4 bilder och satt över sängen ! Hahah han ska kolla på mig när jag sover ;) Nää men allvarligt, tror ja är kär på riktigt. Tänk om de fanns en sån man, här i min närhet ! De e galet, jag gör inte mycke för att få män att stanna hos mig ( de gör dom ändå ) Men honom, oj oj oj jag hade gått genom eld OCH vatten! Haha ni hör ju hur patetiskt de låter, och imorogn kommer han på kansl 5 kl 9 ! Missa inte Grey`s anatomy.  Asså kolla bara på honom!


Iaf, va på min kurs idag. SÅNA MUPPAR som går där. De är helt otroligt. Trodde inte de fanns 22-23 åringar som fortfarande va inne på harry potter typ. Detta är illa, och när dom pratar, sättet som går och tittar på mig. VARFÖR tittar dom på mig ?! Jag och min vän ( Jag själv ) sitter och skrattar åt dom :) Lite dumt faktiskt. Men ja trivs nog, passa rätt bra ihopp med nördarna ;)

Efter de mötta jag Ronja, så åt vi lunch på torget. Väldigt mysigt. och sen gick vi till biblioteket och jag lånade världens bästa bok - Gömda. Skit bra, nästa så jag vill gå o läsa lite nu :) MEN när vi va där fick jag inte ett biblioteks-kort. för .. aa .. jag glömmde mitt leg hemma. VEM GÖR DE ?! de är något som alltid ska vara i väskan. Men nää Micke e lite retarded så hon lämnar de hemma, helt okej ;)

Nu kommer snart desperata hemmafruar, så ja ska skalla lite morötter och sätta mig vid tv:n :)
Puss och kram babes/ Micke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0