segt !

molle här ;D  idag  skolkar jag ;d haha , kännde verkligen inte för att gå runt där helt ensam och se allmänt lost ut, så jag sa att jag hade feber .. men jag har faktiskt lite ont i huvet om det räknas ? haha .. nee men det är bara idag .. för imon ska nog zäta komma tillbaka förhoppningsvis ! så efter som min klocka ringde halv 8 och typ 8 så ringde zäta och tjöta, så har jag inte kunnat somna om ... ush känns som klockan är typ 4 på eftermiddagen eller nåt :P har kollat på ett avsnitt till av one tree hill och föra veckans greys anatomy som jag missade .. dom är så jvla bra .. och så vill jag att ugly betty skall börja igen , haha det är sjukt kul asså :Dvar det fint väder med sol och så, så tänkte jag gå ut på balkongen och ta en cigg i pjamasen .. men fan va kallt dt var ! va lurad jag blev avsolen asså hahahah ..
och nu får vi fan hoppas att det inte snöar mer asså ... och att det blir varmare.. när jag vaknade i morse så
och så har jag suttit den senaste timmen typ och funderat ut vad jag ska äta .. är så sjukt trött på allt vi har hemma , för vi har altid samma grejer, pappa och gill vet inte hur man varierar sig typ haha .. jobbigt.. så jag är döhungrig men är inte sugen på något.. kommer säkert sluta med att jag göra nudlar , men DET är en sak jag har tröttnat på ! herregud, om man lever på nudlar i typ 3 månader som jag gjorde typ så är det inte ett alternativ man tar frivilligt :P haha det är typ i nödfall endast ..
ne fy fan va hungrig jag blev nu när jag skrev om mat , hmm.. mcdonalds skulle inte vart helt fel nu asså ! eller sushi ! undrar om någon anna är hemma av mina vänner ? nu kom jag på en , connY haha hon är nog hemma , undrar om hon vill äta med mig ? ska ta och ringa henne om jag hiuttar min mobil ! so long !
/xoxo molle

                                     
                                                              TA MIG TILL HAVET OCH GÖR MIG TILL KUNG ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0