seegt

sitter hemma med melina och linnea .. tänkte att det skulle bli en vit helg för mig i helgen ..
inte för micke .. haha gissa vart hon ska idag ? . Verkligen inte golden ;) hahah :)
iallafall, så ska johnny tydligen ha fest eller nåt imon så då kommer antaglige det här vita förstöras ..
haha, får ta det någon annan helg ;)
måste oxå säga ett STORT GRATTIS till våran vän emily som blir hela 18 år idag ! haha :P
stor du är nu :P schpännande att gå ut på ditt eget leg:P
när jag sitter här så tänker jag på sommaren .. fan va gött det skulle vara med lite sol och värme nu !
fan man blir ju deprimerad av detta vädret, regnigt och tråkigt .. uuuuuuuuuush :P
ne ska prata lite med linnea nu , tänkte bara skriva ett par rader så micke blir glad på mig ! ;) puss på dig! :)

/xoxo molle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0