one day off 34 to go !

jaa då har jag klarat av mig första dag på praktiken ! haha ne men det var inte så hemskt som jag trodde .. alla var jättesnälla mot oss och vi var "med" .. det känndes inte som på förra praktiken där man typ var mobbad ! hahah .. och GUD det är så fiint där ! asså allting verkligen, till och med teskedarna är snygga ! och så har dom skrämt oss ! haha alla glas, ALLA, kostar mellan 250-450:- STYCK ! haha så ska man springa runt där med typ 10 vinglas på bricka .. haha NOO WAY! tänker INTE tappa ett sånt glas, eller ännu värre. hela brickan! haha . ne det får dom som jobbar där sköta, jag bär tallrikar och sånt so inte är lätta och tappa ;) fast tallrikarna är i o för sig välldigt tunga ... men då behöver man inte ta så mpnga varje gåmg . haha, men det löser sig =) ska jag vara där i 7 veckor så hoppas att vi kommer trivas ! vi får i alla fall jobba tillsammans så slipper vi gå ensamma till bussen genom femman på natten .. det skulle vart lite otäckt att gå där själv med alla skumma människor ... ;D
efter praktikan gick jag och zäta till MQ för att kolla om min klänning fanns där i min storlek - MEN ICKE,  TYPISKT!! den finns inte i strl 38 någonstans i hela göteborg ! detta suger .. och den är verkligen hur fin som helst !! men edina ska kolla i skåne eller malmö eller vartfan hon bor ;D hoppas den finns där ! för den finns inte på internet att bsdtälla heller ..
pratade med issa nyss, och nu jävlar måste vi komma igång med träningen igen .. har ju vart så mkt nu i skolan och så så jag har inte hunnit .. men imon ska vi ge oss på det schemat vi fick på gymmet , herregud kommer inte kunna gå på onsdag ;D haha .. men det är gött ! ska man träna ska man fan ha träningsverk .. ! vad är det för mening är träna om man inte känner av det dagen efter ? eller typ en vecka efter hahah ;D
ne men nu håller micke på och tjöta på att jag ska ringa henne så jag får väl göra det då! ;D
/xoxo molle

Kommentarer
Postat av: micke

härlig bild darling ;) HAHA

2009-03-24 @ 15:52:31
URL: http://mickeochmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0