OMG!

nu skriver jag igen efter någras dagar :d
fan har inte haft tid och skriva och micke har klagat på mig :P haha förlååt! :P
jag har hittat en ny snygging nu .. herre gud ! han heter brad paisley eller nåt sånt .. :D
jag tror jag är kär :P haha  :D
jahaa, hade stort slutprov idag , 3 delar .. först servering, sen drycker sen bar ..
tror att det gick ganska bra faktiskt ... svarade på alla frågor utom typ vad frappe var fårnått.
haha har aldrig hört det innan , eller typ sopposer eller vad det nu var ...
jaja, och på torsdag är det det praktiska slutprovet .. är inte lika nervös inför det faktiskt ..
det är ju som en vanlig middag typ så det ska nog gå bra hoppas jag ;)
i helgen var det fult upp i alla fall ... i fredags var vi hemma hos emily för att fira henne och anna ..
fick god mat jag förfestade lite .. så var det ju meningen att vi skulle till valand ..
men haha det var typ 23 där eller nått så vi kom inte in :P
så istället gick vi till chez och herre gud va litet det var !
hade aldrig vart där innan och jag trodde att det skulle vara MKT större! haha aja i alla fall ..
jävligt skön musik hade dom där i alla fall .. och alla blev ju goa och runda om fötterna ..
sen skulle jag och linnea igentligen gå på strippklubb med jovani och hans kompisar ,
men så blev det ju såklart inte så vi gick hem till en brud som tydligen var jättekär i honom eller nått haha ..
så satt vi där och tjötade lite och sånt .. det var helt okej fast lite seegt ..
sen kom vi la hem vid 7 eller nått.. så somnade jag på typ 3 sekunder .. haha
sen vaknade jag typ 4 eller nåt och då var det bara att duscha och göra sig iordning igen för att
åka till linda, där natha skulle fira sin födelsedag :) men GUD va bakis jag var herre guuud ..
men jag tänkte inte svika natha för lite bakfylla .. haha eller MYCKET :P
så jag satt där och fösökte trycka i mig mina 7.0 men det gick inte så bra ... :D
så bestämde vi oss för att gå till golden endå ... och gissa vem som blev överlycklig när jag
frågade om denna ville följa med ?? joooo MICKE :D haha :)
så tänkte jag att jag skulle följa med ut och försöka piggna till när vi var ute men istället höll jag på att somna..
så jag åkte hem för jag var endå bara en partybroms haha förlåt natha ;)
nee nu måste jag plugga vidare ... sooo loooong :)

/xoxo molle

haha, så jävla snygg ! MUMS ;D

Kommentarer
Postat av: thaimamm.blogg.se

Bra smak har du iaf gumman! L

2009-03-16 @ 19:14:04
URL: http://thaimammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0