Oj vilken kväll!

Haha helt galet hur full jag blev igår asså !

Jag, Sandra, Linda och Della satt henna hos Della och förkrökade lite.. Hennes mamma och pappa kom efter ett tag, underbara människor ;) Vid halv 12 tog vi bussen in till Golden. Oooh, de bara pirrar i magen när jag tänker på de :P Haha Där va vi iaf, massa folk kom. Visste inte riktigt vart jag skulle sätta mig så jag spran runt som vanligt. Dansade på stolar, hoppa o skrek.. Oj oj de va livat! Sen från ingenstans kommer Tony och kidnappar mig.. o så hamnade jag på nått jävla rave någonstan.. Haha men full som jag va, sepade de inte så stor roll vart jag hade hamnat. Jag dekade vid baren.. Efter de är minnet suddigt. Men jag vaknade hemma hos hillevi med alla klädder på. så de slutatde bra :)

Äntligen fick jag pratat ut med Mr ---- ! Haha, PERFECT ! Känner ingen ånges över gårdagen. tycker den va helt okej, men jag måste nog sätta gränserna med alkoholen!

Nu kom pappa och Lillan hem med mat. See ya ! Puss&Kram /Micke

Kommentarer
Postat av: thaimamma

Ja min Älskling sätt gränsen bra för jag vill inte att nåt ska hända dig!

2009-03-07 @ 20:16:01
URL: http://thaimammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0