my solarium virginity is gone !

haha japp! idag var första gången molle solade solarium ! haha det var gött faktiskt .. kändes nästan som vanlig sol bara att det var massa oväsen haha ;D så nu ska jag börja soooola så jag kan få en fin brun färg till till sommaren men främst till balen :) fast på wellness är det jäävligt dyrt så får hitta ett billigare, eller tjöta på zätra om vi kan sola på hennes ;)  btw, hon måste bli frisk nu ! idag var jag på praktiken heelt ensam ! eller aa inte helt ensam, det finns ju dm som jobbar där man a ni fattar ;D känns så dumt att bara stå där ensam dnär det inte finns ngt att göra .. mkt bättre att ha lilla zäta där och stå brevig mig :P haha .. hoppas hon kommer imon i alla fall :)
just nu kollar jag på desperate houswives, så jävla bra ! haha .. och gabi sopm bara vill ha pengar :P och på tal om serier, OMG jag kollade på one tree hill förut , avsnitt 17 på säsong 6, fan va jag lipa :d haha alla scener var ledsamma, lyckliga eller gulliga - allt sånt som får lipsillen mig att gråta ;D haha, jag är såå löjlig :P men det gör inget ... :P
haha och melina är nog gullig .. haha hon har legat här sen kl typ halv 7 och sluddrat i sömnen .. och ena stunden är hon vaken och sger ngt till mig, efter 2 sekunder snarkar hon så att hon väcker hela området .. :P
aa nee nu börjar det igen ;) sooo long suckers!
/xoxo molle

take me to your heaven ... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0