Min tur!

Okej, kan börja med att min tand har tappat kontrollen. "ooh" tänkte jag " nu kommer visdomstanden" fram. Men aa vist ist får jag en jävla böld med massa var .. HÄRLIGT! Men idag är de som värst. Fy fan va ont de gör, helt underkäken är bedövad typ :D

Iaf, Molle har ju berättat hela helgen - från hennes sida. Tänkte att de är ju inte mer än rätt att jag oxå gär de :)
I fredags.. Jag va sjukt toppad och hade precis "tvingat" med Molle till golden, linnea va lika toppad som mig.. ( Har hittat min dans-vän" :) ) Iaf, Sara ringde och sa att vi skulle till någon italiensk "restaurang" innan och träffa hennes polare. Åkte hem till Molle i månskenet med en flaska vin, satt och tjöta lyssna lite på musik.. Linnea kom och vi tog bussen in till stan. De va så dött! Herregud! Jag och linnea va jätte snååla och ville inte köpa någon öl, vi visste ju att golden säljer ringa öl för hälften av priserna där. Så där satt vi, såg på molle att hon blev mer och mer toppad. Tillslut bestämmde vi oss att vi skulle gå till golden ( Jag och linnea ) ! 10 min sennare va vi där .. Vi köpte vår först hink! De kännder väldigt bra. men de va rätt segt, inte mkt folk, ingen käleks vakt ( HAHAH ) ingenting. Så vi ringde ditt folk.. de sluta med att, Molle, Robban, Lasse, Emelie, Tommy, Patrik, råttan, Emely och några av linneas kompisar ( ? ) Kom :) Kul hade jag .. haha vi tog av oss skorna och dansade på glaset på golvet, helt crazy va vi ;) i min ensamhet kännde jag att " NEJ! jag ska fan inte vänta på någon jävla kille som ändå bara är jätte komlicerad." så jag - Micke den ensame vargen, började flörta med ALLA ! haha, lite roligt. Men men .. Sen hamnade vi hos råttan. Jag, molle, tommy och robban fick dela en jätte liten säng. Molle och robban snarkade som aldrig förr, tommy fess!!.. och jag låg under alla .. FY FAN! Hade dregel märken från molle på min tutte dagen efter. HAHA!

lördagen gick vi och åt den äckliga pizzan, sen skulle molle övningsköra. Men de blev inget med de ! Så vi åkte hem, efter en timma kom pappa o hämtade mig.. GUUUUUD va skönt de va med en dusch! Sen närmade sig kvällen. Ronja ville gå ut. Och som en älskade syster ställde jag såklart upp.. först blev de en sväng till chili chili ( gamla underbar ) Sen till röda rummet. Först gången jag va där. ja förstår ju alla fördomar så att säga. men musiken va ju as skön, o vaken va ju jätte snygg ! :) Hahah, där satt vi, Molle, linnea, fredrik, noja och jag .. ( o ronjas kompisar ) Hahah fredrik la till med riktigt gòa komentaret till folk helatiden. Han är rolig! Efter en stund blev jag väldigt trött så jag och ronja sprang från vasa till heden på 5 min och hann med bussen ! Wiiie.

Nu är de söndag och jag mår ändå helt okej! de är väldigt skönt. Familjen ska snart åka och kolla på en ny lägenhet, de är ju lite trångt här.. från att bo här ensam till att vi är 6 st varannan helg.. härligt Haha.

Fredrik till taxi föraren : " Aah, va fan ska vi göra då. Vi kan ju inte ta vagenen som några jävla tattare! "
Puss&Kram/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0