Mikael Andèn!

Idag har jag inget gjort faktiskt, va över hos grannen ett tag.. sen .. NOTHING!
Därför har de blivit mkt musik o mkt tankar.
O när tankarna kommer, kommer även Mikael.
De blir jobbit då .. Men va e de dom säger minnerna håller han vid liv..

De är många av våra nära o kära som går bort.
Folk vi älskat o fortfatande gör.
De är nog den tyngsta sorgen, när någon man älskar försvinner.
Men vi måste stötta varandra o älska de som finns kvar.
Jag vet att dom ser oss.. våra ängla.




- Mikael andèn va en underbar man. En man vi aldrig glömmer. Det har gått mer än ett år nu och de känns som en evighet sen jag såg dig. Saknar dina krama ! I våra hjärtan lever du kvar! Önskade du va här, saknar min "pappa", de gör vi alla! Du är himlens bästa ängel! Hoppas du har de bra där uppe, Pappa Mikael!




/Micke




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0