Micke(L)Molle!

Okej okej okej okej ! Nu har de gått ca. 27 timmar sen jag tog min sista cigg ! Härligt. Men jag har ersatt det med godis och skit ! BLÄÄ! Men men de är bara idag och kanske imorogn sen blir de ingte mer med sån skit! Köpt in massa äpplen, sockerärtor, tuggi och morätter :D Härligt. Så eftersom jag ska ha mina 3 vita helgen, så planerara jag sten hård tränning. för att sysselsätta mig. Sen kommer jag ut på stan efter 3 veckor och är vääääääääääääärsta baben ;) Hahah!  DU ska få se !

Efter mötet idag, åkte jag hem till mor och fikade. Sen åkte vi och hämtade Bianca som jag inte har träffat på jäte länge !! min vackra lilla ängel, är så fin! Efter de körde dom mig till allum där jag mötte Molle och åt - SUSHI! Efterde gick vi vidare hem. Nu sitter vi här vi var sin data och molles "lil sis" räknar matte brevid.. De gör ont i huvudet med alla tal hon räkna ut sina tal! :/ Ikväll kommer desperata hemmafruar, härligt :)

Tror min mamma tycker om mig igen :) Hihi Men hon blev nog lite grinig när jag " stal" hennes skinn jacka ;)
( Sorry )



 

PUSS&KRAM/ Micke A.k.a ..... Icke rökaren ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0