Michael Jackson - Beat It!!!

De kommer gå sjukt bra imorogn Molle ! Jag håller alla tummar jag har ;) Idag har de varit en hård dag :P Kurs har man haft, tvättat har man gjort .. Aa de va väl de. Iaf, imorogn är de avslutning på kursen, sen blir de "ungdoms garanti" på arbetsförmedlingen. Jag tvingade dom att köpa en tårta imorogn :P Haha, nog tråkigt! Jag har stolt sökt massa jobb idag ! På torsdag blir de ju rock baren med Noja o hennes polare, sen skulle vi fira Emely på fredag.. INGEN GOLDEN! Säger jag bara ! Har en Michael Jackson kväll idag ;) Härligt!

Ja, ja. Ska hälsa på Madde på Mölndals sjukhus imorogn.. Hon har legat på spyket ett tag nu :P Nääj, hon jobbar ju där :) Sen blir de nog en tripp till Burgåden. Yeah yeah, See u.

PussKram / Micke




Bjuder på den ;)




- P.s När jag mötte Dino i lördags va de inte bara okej, utan FANTASTISKT !
HAHAHAHHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0