Just idag är jag stark !

Söndag idag då. Helt okej, Gick och la mig kl 11 igår, inte o leka med de där asså. Men de e nog tråkigt att man får massa "skit" i ansiktet för att man e hemma på en lördag.. Va hände där lixom ?! Folk pratar om att jag är ute för mkt o sen när jag är hemma så passar de inte! PUCKO! ;) Nu sitter jag och lyssnar på lite Kenta, UNDERBART!

Idag va jag o fikade med mamma.. Och Mats, Bianca och sen kom Malin och Rebbe. MYS ! Sen blev de att man drog sig tillbaka till vårt kära Mälnlycke :P

Känner att jag har börjat käka, MASSA ! Jag äter helatiden. Och i mitt dumma huvut tänker jag ju " aa men de gör inget för jag har ju börjat promenera o yoga " hahah Jaja Einstein, bra att någon har alla hästar i stallet, NOT !

Nu gick jag / Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0