Iiiiiiiie !

Jag har syndat !
Dom där 3 vita helgerna - förstörda!
De där med att inte gå till golden - förstört!
O de där med cigg - Halv förstårt :/
Okej de där med vita helger de sket sig ju lite redan i torsdags, men igår med !! ( dumma mig ) Sen med ciggen, så har jag FAKTISKT hållt mig väldigt bra i 4 och en halv dag, men så dracka ja så mkt igår så de blev några cigg med! Men de e slut på måndag ! :D O de där med golden.. INTE MITT FEL !

Grejen va att jag skulle på fest med Musslan i Linnè, o självklart gick vi dit. Men de va verklingen inte mitt ställe, så att säga! Plus att min "bästa kompis" i hela världen va där med! Hälrigt. så iaf, skulle vi på stamp. Men ja gick från linnè jätte tidigt o emma o dom ringde o sa att dom va och förfestade. SKIT BRA tänkte jag.. " aha vart möts vi då ?" - frågade jag. "GOLDEN".. hahha så jävla typiskt. Men vet ni va, jag skiter i vilket nu, för ja har ändå rätt ball varje gång jag är där. de är bara att de är så jävla pinsamt att "hänga" på samma ställa .. VARJE helg i 3 månader nu ! Men men.. På golden träffade jag Dragan o hans polare .. sen kom linnea och melina.. Och MOLLE, geka, zäta, emely och sara sprang förbi en sväng :) Trevligt trevligt. Och jag och sara ska ha en RIKTIGT date. Underbart ;)  Sen fick ja en gul ros av världens bästa dragan!!

Inte nog med de, ja fick en röd med :) Av en "hemlig beundrare" Haha ja va LITE popis igår asså ;) ( tack! ) Iaf full som jag blev, gick ja hem helt ensam i mörkret.. eller ja gick till heden .. ensam.. :D

Iaf, kom nyss hem från Allum, för vilka va där idag ?!?!?!? EMD !  Något Micke aldrig skulle miss, inte en chans i välden. Även fast folket drar i än vart man än står o man vill bara spy på dom för man är så bakis :P Hahah !
Nä med de va lyckat, Med musslie ;)

Nu ska ja hoppas in i duschen, sen kanske de blir en sväng till Molle. We will see ;)
PussKram/Micke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0