¡hola bonitas!

molle här ! :)
fan, jag pratade med min nya kompis aleksander som oxå ska på gran canarias bartenderskola med
mig.. pratade lite flyg och fan det kommer nog ta typ 10 timmar en väg ! hah det är ju helt sjuktoch typ 4 byten.
men kommer ju vara heeelt slut när man kommer ner !  men men . det kanske är kul endå?
hmm .. det är nog värt det .. fan asså jag läängtar såå mkt ... fan va kul vi ska ha !! :)
idag har jag shoppat skor med rebbe ! Mmmmm jag äslkar skor!
köpte 3 par för 450 kr ! vilket klipp eller hur ? ;) det var ett par slip in, vita. ett par ballerinaskor typ med liten kilklack
och ett par ljusgula tygskor.. längtar till sommaren nu så jag kan använda alla :)
rebbe köpte oxå skor, 2 par för 900 haha ... sucker :P plus att mina 3 var 100 gånger dnyggare än hennes 2 !
på allum träffade vi oxå mikaela, hennes mamma annie , lillasyster bianca och biancas pappa mats :)
trevligt trevligt :) och bianca är så jävla söt :) haha sötaste ungen jag känner i alla fall .. :)
och imon är det skola igen .. fan så jävla tråkigt .. massa läxor och prov och shit :(
men snart ska vi praktisera :) jag och zandra skall praktisera på swedish taste :)
tydligen en jättefin ny restaurang vid operan typ ... spännande :P
ne nu skall jag kolla mitt pet som heter karin :) och spela word callange på facebook.. grymt kul btw ;)



/xoxo molle ♥


snygga bilder som vanligt på oss :) men det bjuder vi på


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0