Hmm ..

Från och med idag, Måndag den 30:e mars så har vår familj blivit en nyttig familj :) Detta ska gå jätte bra för oss ! Nu är de så att alla bara rasar ner i vikt .. alla. Utom jag. Nu är de min tur att bli nöjd. Och de ska ja fanimej bli!

Sitter och lyssnar på The mamas and the papas, riktigt skön grupp ;) Haha, lägenheten va jätte fin. Ser mkt möjligheter med det. Men de blir ju inte så kul o lämna säteriet ( För jag är ju så insatt i områder .. not ) hehe. Annars, gick jag och la mig jätte tidigt igår. Så jag är riktigt toppad idag :) Carro kommer antagligen förbi vid 3 så ska vi ta och hitta på något mysigt :)
Nu måste jag springa ner till tvätten, see ya ;)
Pusskram/Micke




Kommentarer
Postat av: thaimamm.blogg.se

Konstigt att du kommer sakna Mölnlycke då du inte trivts där men.......... Var ligger den nya da?

2009-03-30 @ 17:48:52
URL: http://thaimammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0