hellooow ;D

jag märker att jag är dålig på att skriva , micke klagar hela tiden ..
men sen kom vi faktiskt på att hon har mkt mer tid att skriva, det är därför ;D
aa, på det praktiska slutprovet i servering gick det toppen !
fick full pott ! 55/55, visst är jag grym ? :D haha gud, var jättenervös i början där men sen gick det jättebra:)
och i fredags jobbade vi i skolan , och det skulle komma 255 gäster..
men den elev som hade "ansvaret" hade ju noll koll!! när han sa att vi var klara hade vi dukat för 127:S
haha så när vi egentligen skulle ha matrast så fick vi duka upp resten av borden oxå, så började gästerna komma..
och dom ettorna som var med oss kunde inte riktigt duka rakt haha ..
så fattades det lite gafflar här och kaffekoppar där ... :P
men det är inte så lätt i början :P
men men .. alla trodde att det skulle gå åt helvette .. men när väl gästerna hade satt sig och börjat
med deras förrätter så flöt allt på och det slutade jättebra :)
efter det så gick jag zäta och geka till viktoria och tog några öl och tjötade lite .. trevligt=)
inte ofta jag umgås med dom i vanliga fall.. det ska det bli ändring på tjejor :):P
sen så gick vi till golden .. och gissa varför ? haha , jo för MICKE ville att vi skulle komma ..
och där var emily, micke, linnea, melina och sara tror jag att det var ...
och alla var glada och allmänt fulla :D vi stannade bara där ett litet tag sen tog vi tågen hem ..
i allum träffade vi sanna och bella som hade gått från utby :O haha gaalna :p
så när jag vaknade igår kändes det jävligt bra att inte vara bakis !
så när jag kom ner hade pappa väntat på att jag skulle vakna så vi kunde köra =)
på kvällen åkte vi till issa .. det var trevligt .. men alla var ganska sega ..
därifrån frog vi typ halv 1 så åkte vi till oves :D MUMMAA !! :D
jävligt gött att inte vara bakis idag heller =) så jag körde edina till tåget och nu snart ska vi till allum =)
så jag måste gå och ta på mig lite och så !
ha det gött :)

/xoxo molle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0