helgen.

gomorron gomorron ;D molle här ;) jag sitter här och funderar över helgen .. och den blev inte helt fel asså:d haha hade jävligt kul faktiskt :) i fredags började det med att vi skulle på salsagrej på otello .. det var jag micke sara katinka linnea emily .. så mötte vi där saras pappas kompis ;) det var ganska dödd i början asså men sen blev fatr på det hela :D och en man försökte lära mig salsa men det gick väl inte jättebra. men det funkade lite i alla fall.. jag tor att det bara var han som var en dålig lärare :D haha aja whatever .. mikaela och linnea drog ju ganska tisigt till golden, och när jag kännde att jag fått nog av alla italienare och spanjorer så bestämde ja mig för att gå till golden .. där var dom jättefulla :d haahah .. men det var kul! träffade lasse robban tommy råttan och patrik tror jag alla hette :D så gick vi till mcdonalds .. då blev tydligen micke jättearg åp robbar för att han tog hennes mat så gick hon till centralstationen och skulle vänta på mig .. men jag fattade ingenting så jag satt kvar där med dom andra och fattade inte att hon hade gått typ:P men sen kom hon i alla fall tillbaka så åkte vi hem till råttan och drack något konstigt vin haha ... sen blev vi väldigt trötta och skulle gå och lägga oss med mikaela haha så blev hon jättearg när vi knuffa på dom .. men det gör inget :P haha aa när vi vaknade på morgonen så var jag fortfarande full typ .. uuuush .. så skulle vi egentligen äta sushi men orkade inte så stannade vi på närmaste pizzeria.. och det skulle vi inte ha gjort .. det var den äckligaste pizzan jag ätit i mitt livv .. USH USH ..
det blev i alla fall att jag åkte hem och vilade en stund för den var det upp igen och springa på bio med natha :) vi kollade på en shopaholics bekännelser.. den var bra och rolig .. haha se den ! ;) jag ringde mikaela när bion var klar och dåp skulle hon och ronja åkte till underbar så jag och natha hängde på .. jag mådde fortfarande jättedåligt men jag klämde i mig några cider .. natha gick.. och linnea och fredrik kom ;) vi satt kvar där ett tag sen skulle vi träffa ronjas kompis i järntoget, för att sedan gå till röda rummet .. där var det jättemysigt faktiskt och grym musik ;) men inte riktigt i våran folkgrupp elle vad man säger :P där träffade vi anis och hennes tjej och deras kompiar .. haha fredrik försökte lägga in stöten men det gick inte så bra hahah .. så sa han till mig att jag skulle ta deras nr ! haha .. och så var det ett jävla mongo som satt och stirrade på mig ! asså HELA TIDEN , et var jättejobbigt asså haha ett brillmongo var det !!
både linea och fredrik var jävligt fulla och linnea hade kommit på att hon va tänd på jovani, som hon tjötade om att vi skulle gå rill chez och träffa dom hela tiden ... så till slut gick vi .. men vi tänkte ju inte på att man skulle ställa fram klockan haha så när vi kom dit så var ju klockan 5 :P aja .. så vi skulle åka hem .. men så kom linnea på att hon skulle åka till kortedala och möta han i stället , ett jävla tjöt på hnne :P haha .. ne men så vi släppte av henne där och sen äntligen kunde jag sova ... fan va trött jag var .. gött .. !
ne nu ska jag testa och ringa linnea igen !
/xoxo molle ♥
ingen bild idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0