hejsan !

om en kvart ska jag träffa micke och connie och äta sushi !
asså kommer aldrig tröttna på den maten asså MMMMMM :D
haha .. och idag är jag så jääävla seeg .. och så har jag vart arg hela dagen oxå ..
hoppas det går över snart .. inte så nädvändigt att gå runt och vara arg hela tiden haha ...
men egentligen vill jag bara gå och lägga mig .. tanken på allt som mååste göras innan praktiken v 13 gör
mig gaalen :D jag orkar inte . vill bara bränna upp alla skolpapper och skita i allt ..
om man ändå kunde göra det ... hmm ...
på tal om praktiken, jag och zandra ska ju praktisera på swedish taste..
vi var där och hälsade på igår, och alla var jättetrevliga och välkommnande ..
100 gånger bättre första intryck än där vi praktiserade i höstas . så det känns jättebra:)
och dom hade en helt underbar inredning , allt var så jävla snyggt och perfekt..
såg huuuuuur bra ut som helst , allt var där det hörde hemma lixom .. :D
ne nu får jag börja göra mig iordning , så jag inte missar bussen ;)  ...
eller ska jag gå bort ?? .. aaa det gör jag nog ... haha  ..



/xoxo molle


snyggt, eller hur ? :) och så har dom säkert jättegod mat:)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0