Härligt.

En lugn kväll igår ! Va på fest hos Issa.. de va trevligt. Folk drack .. INTE JAG ! de va segt i början men sen gick de bättre för "firre festen" ;) Som molle skrev blev de att vi åkte tidigt för vi va så jävla sugna på Oves, jag har inte ätit där sen förra sommaren! Helt galet hur gott de va, mosss med räksallad :D MUMS! Sen kom vi hem o gick o la oss. ALLTID lika mysigt och sova brevid Molle. Men ja har fått de bekräftat nu - Jag SNARKAR !!! o pratar i sömnen. nu har både min syster och Molle sagt de. Detta är hemskt. Jag kommer ihåg hur min mormor alltid sa att jag sover så gulligt och tyst.. OCH NU ?! en jävla snakare har man blivit .. herregud. Ja ja, de händer väl alla, kanske bara är en period :)

Idag har jag inte gjort så mkt, va hos Molle, gick till Allum. Min "snälla" far hämtade mig så ja slapp ta bussen ;) O nu är jag hemma, ska hoppa in i duschen snart. tänkte ta en städ-tur först. lite stökigt i sovrummet faktiskt. Iaf, have a nice day fuckers!
Puss&Kram/Mickemela.



Vet du varför män föredrar oskulder ?
- För dom tål inte kritik!
(HAHAHA)

Kommentarer
Postat av: Noja

Du skall nog vara glad för att du inte snarkar som JAG gör åtminstonde! HAHA!

Eller, det klart.. Det är ju annars jävligt sexigt med tjejer som snarkar så stort och högt.. IRONISK

2009-03-22 @ 14:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0