Haha!

Aa kan ju bara säga att jag fattar inte vilken IDIOT som gav Carro sitt körkort! hahah, hon är helt galen. Absolut, hon är jätte duktig på att köra lugnt och så.. MEN GUUD! haha hon kör upp på alla trotoarer o har sig.. haah . " man måste ju ta någon genväg" Lyckat hjärtat ;) Vi åkte en sväng till fidde och hälsade på. Jag har ju inte sätt hans lägenhet än, men de gjorde jag. den va väldigt mysig :) Där satt vi och åt godis och drack te. Snackade massa minnen från förr, alltid lika roligt! sen va de dags att åka hem, klockan sprang ju iväg..

Malin praktiserar ju nu, så de är rätt ensamt. men jag funderar på att möta henne idag så vi kan sova tillsammans :) MYS! Missade kursen idag, hade jätte ont i halsen, så ja sket i de helt enkelt!
Annars händer inte så mkt. Rätt mkt o tänka på som sagt, men de är de ju alltid ;)
Jag och Eric dane har de bra, hans fru har inte märkt något än, så de är bra. HAHA!

Nu orkar ja inte vara patetisk mer, så jag går ;)
Puss&Kram/ Micke



Kommentarer
Postat av: thaimamm.blogg.se

Du vet att jag tänker på dig vá!! Älskar dig men har jätte mycket runt mig nu!



Mamma

2009-04-01 @ 07:45:26
URL: http://thaimammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0