H-stad.

Då sitter man här i Tonys lägenhet, ronja ligger på en madrass på golvet, tony står o pratar med någon och ytterligare 3 killar inne i rummet o kollar komedi. Hahah vilken jävla gäng dom är ;)

Igår va vi och förfestade hos Ronjas kompis- Daniel&Marcus. Sen kom sofia och alma, vid 11 tog vi en taxi in till san och fick upp 2 grabbar till på vägen :) När vi kom fram va de sång time.. fick upp födelsedags barnet - sofia upp på scenen som fick sjunga grease :) Haha! Eftersom halmastad är rätt litet så stängde de kl 12 :/ Jag försökte ju få med han som jobbade men han va tydligen förslovad och jätte stel :/ HAHAH ! Men men vidare till B&B där de inte alls va lika mkt folk, men jävligt ball ändå ! När de sen stängde skulle vi på efterfest hos några men vi råkade komma tillbaka till Danniel&Marcus, där fick jag vääääärldens godaste mat. Jätte bra!

Idag, ska vi antagligen ha filmkväll med lite folk, men man vet aldrig. Vill på fest hos dom vi träffade igår. men vi får väl se. Jag skriver nog lite konstigt men de är faktiskt inte mitt fel, de e alkoholen sen igår :P

Nu slutar jag, imorogn kommer bilder och så.. måste springa in och äta Tonys mat nu! Puss&Kram!

P.s FICK BÄSTA SAMTALET NYSS ;) haha


Lite senare;
Vet inte riktigt om de blir någon film kväll :/ Öppnade nyss vår första öl och grabbarna sitter och spelar gittar. Så jävla mysigt, asså man märker verkligen vilken vänskaps kärlek dom ger varandra ! :) Jaja, jag har städat HELA tonys kök, så nu är de mkt finare än förut. Jag har oxå tvingat han att städa toaletten, så de gör han. hörde att han plannerar att skrubba golvet i hea lägenheten! UNDERBART TONY! hahah, jajaj vi hörs väl sen eller imorogn! PussKram / Mick

/Micke!

+
Jag fick nyss höra
:" Man måste ju bli vuxen någongång" AV HELT FEL MÄNNISKA! Varför inte bara säga som det är ?! Bajs bajs bajs ! Nu är jag arg ! HEJDÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0