:)

molle här ! (:
då var halkan avklarad ! faan va gött. och nu dröjer det inte långt till uppkörningen ! wohooo
fast jag är jävligt nervös :P haha man skulle ha kört upp med sin körskolelärare!
då skulle det var lugnt juu .. anyway, tillbaka till halkan, asså det var sjukt kul !
fan haha fan vi skrattade .. träffade en tjej där som gick i högstadiet tillsammans med
mig, världen är bra liten ;D a fan va kul det var haha vill göra om det igen !
de senaste dagarna har jag faktiskt - tro det eller ej- suttit hemma och pluggat heela dagarna !
jag är fan stolt över mig själv ! har så jävla mkt nu i skolan och det är bara skönt att ha allt gjort innan praktiken!
nästa vecka blir en lååång vecka tror jag nog... fan måndag teoretiskt slutprov, ons - vara med på grupp 1 slutprov,
torsdag mitt slutprov. fan jag kommer aldirg hitta bestämma mig vilken dukning, drink och servettbrytning jag skall ha !
hoppas det går bra i alla fall :) det gör det nog :P
ne nu börjar Greys Anatomy igen!

/xoxo molle ♥



Kommentarer
Postat av: connie

Du kommer klara proven fint gumman =) jag vet att du kan.. och jag fattar inte att du är så JÄVLA duktig.. HELT SICKT !! men men lycka till iaf =) älskar dig Molle!!

2009-03-12 @ 08:27:48
URL: http://connieanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0